آماده دیدار با استقلال اهواز هستیم
نوشته شده توسط : احسانی
مربی تیم فوتبال امید صبای قم:
آماده دیدار با استقلال اهواز هستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: برای مصاف با استقلال اهواز در دور برگشت لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بازیکنان صبا در آمادگی کامل قرار دارند.

خبرگزاری فارس: آماده دیدار با استقلال اهواز هستیم

 

هادی رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که دیدارهای لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دور برگشت خود قرار دارد، بازیکنان صبای قم با روحیه و آماده در تمرینات حضور دارند تا با توان بیشتر و هماهنگی بهتر به مصاف استقلال اهواز برویم.

وی ادامه داد: بعد از نتایج بسیار خوبی که در بازی‌های اخیر خود به خصوص در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال امید کسب کردیم، در ادامه مسابقات این فصل که با شرکت 13 تیم برگزار می‌شود، تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و سوم با تیم امید استقلال اهواز مسابقه می‌دهد.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: تیم ما با توجه به فاصله نزدیک امتیازات بین تیم‌های میانه و بالای جدول رده‌بندی نسبت به جایگاه هفتمی که الان در آن قرار دارد همچنان شانس زیادی برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول دارد.

وی خاطر نشان کرد: با همین انگیزه تیم فوتبال امید صبای قم تمرینات آماده‌سازی خود را به صورت جدی برای حضوری قوی در ادامه مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید و به خصوص دیدار حساس با استقلال اهواز پیگیری می‌کند.

رنجبر اضافه کرد: در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم را بازیکنان جوان و خوش آتیه فوتبال قم تشکیل می‌دهند و این تیم با تمام توان خود را برای مصاف با استقلال اهواز آماده می‌کند.

وی یادآور شد: این تیم امسال نخستین حضور در لیگ برتر فوتبال امید را تجربه می‌کند و امیدواریم با کسب امتیازات بیشتر در دیدارهای باقی مانده تا پایان لیگ، فرصت صعود به رده‌های بالای جدول رقابت‌ها را نیز کسب کند.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان داشت: با اینکه تیم ما در نیم فصل نخست رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امتیازهای بسیار ارزشمندی را از دست داده است، ولی با افزایش تجربه بازیکنان، در نیم فصل دوم نتایج خیره‌کننده‌ای کسب کرده‌ایم.

وی عنوان داشت: در حال حاضر هم هنوز برای صعود به رده‌های چهارم و پنجم جدول لیگ برتر ناامید نیستیم و با انگیزه‌ای که نفرات تیم ما دارند یقینا از دیدار خانگی با استقلال اهواز، تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و استقلال اهواز از هفته نهم دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان در مجموعه ورزشی تختی شهر قم برگزار خواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: